foto1
foto1
foto1
foto1
foto1
Полонська гімназія№6 Полонської міської ради Полонської міської територіальної громади

Впровадження STEM-освіти

в Полонській  ЗОШ І-ІІ ст. №6  2017-2018 н.р.

Сезон «Пригоди води»

( Science, Technology, Engineering, Mathematics – Наука, Технології, Інженеринг, Математика)

міжнародна дослідницько-орієнтована програма, спрямована на навчання дітей

науці, технологіям та командній роботі.

 

  1. З чого ми починали? З переговорів з батьками  щодо участі  в міжнародній  дослідницько-орієнтованій програмі  СЕЗОНУ 2017-2018  «ПРИГОДИ ВОДИ», яка спрямована на навчання дітей  науці, технологіям та командній роботі.

Батьки вирішили придбати таку  програму ціною 1400 грн. на 6 дітей.

Ми зареєстрували команду дітей  початкових класів  в Оргкомітеті на сезон  «Пригоди води»  2017-2018, кінцевою метою якого була участь у  всеукраїнському  фестивалі  FIRST LEGO League Junior (FLL jr. – Перша Ліга іграшки ).  Незабаром отримали  навчальний пакет документів, який складався  з   технічного конструктора  LEGO на 685 деталей, який відповідає завданню сезону, та методичних матеріалів, необхідних для проведення занять-зустрічей з командою.

На заняття-зустрічі команди стало приходити значно більше дітей. Однак вже з перших занять ми орієнтуємо дітей ,що   фестивалі мають   брати участь тільки  6 найкращих, найкмітливіших ( умови оргкомітету) , а решта -  як група підтримки.

     Вже після 2-3 зустрічей з командою ми зрозуміли, що одного набору  конструктора   нам недостатньо.   Ми шукали свої шляхи  створення   матеріально-технічної бази. Найнеобхідніше технічне забезпечення  ( набори WeDo і  WeDo2, моторчики, сенсори, блок управління, 2 пластини 48х48 см ) школі №6  допомогли  придбати  відділ освіти та мерія міста. Нам зараз дуже потрібний ще  ноутбук чи  планшети, а також стіл для проведення місій роботів. 

     Розуміння потреб часу та  підтримка від  батьків і спонсорів     підсилює   бажання  нас, тренерів, займатися STEM- освітою.

     Заняття в цьому сезоні ми проводимо раз на тиждень з 13до 14.30  на волонтерських засадах. Кожна дитина через гру  з допомогою конструктора LEGO  вчиться  бути науковцем, технологом, інженером-конструктором і бухгалтером (Звичайно, це образно, як рольова гра!) . В цьому дитині допомагаємо ми, тренер і його помічник. Ми  показуємо , підказуємо, орієнтуємо і вчимо дітей  працювати на результат.  Батьки це процес  в певній мірі контролюють, допомагають у пошуку спонсорів  і активно долучалися до презентації успіхів своєї дитини.

      Кінцевий результат -   презентація проекту на  Всеукраїнському фестивалі  “ROBOfirst – більше ніж роботи”

Ось що розповідають діти:

НАША  КОМАНДА

 «LEGO-Фітинги»  так назвали ми свою команду.

Таке рішення прийшло нам на думку після екскурсії  до джерела водопостачання в своїй школі.  Нам  було чомусь смішно чути слово «фітинг». 

Тренер   розповіла нам, що  фітинг - це фасонна деталь, якою з'єднують труби в місцях їх розгалужень чи поворотів.

Використовується  фітинг також для  герметичного перекриття у водопроводах .

 Після цього ми  використали це слово для назви команди. 

«LEGO-Фітинги»   тому,  що ми веселимося  і  вчимося покращувати шлях води  при допомозі LEGO.

Ми хочемо створити   спільну ЛЕГО-модель, в якій з Краплиною Капітон будуть траплятися тільки приємні пригоди.

 НАШЕ ДОСДІДЖЕННЯ

Для дослідження  ми  обрали  спосіб використання води  – це  прибирання.

 Коли ми дослідили цей процес, то дізналися дуже багато цікавого.

 Воду для прибирання беруть  із закритого резервуара,  від  якого  відгалужуються  труби  з кранами, а їх з’єднують фітинги!.

 В резервуар воду закачує  помпа –  спеціальний мотор, який  опустили в колодязь.  

 Вода з колодязя може бути твердою або м’якою.  Найкраща вода для прибирання та миття  – це м’яка і чиста. 

 Твердість води ми перевіряли  шматочком господарського  мила. 

 Якщо мило розчинялося, і вода ставала  схожою на молоко, то така вода  була  м’якою. 

 Якщо мило згорталося в клубочки і спливало у вигляді згустків – то така вода була твердою.

 Шлях,  який долає вода – він непростий.  Він завжди подібний  до кола, тобто є колооббігом.   Про нього ми дізналися із казки  «Пригоди Краплини Капітон», а ще із мультиків  про секрети води.

 На цьому шляху з водою дуже  часто трапляються  різні пригоди.

Коли вона холодна, то краплини  сполучаються з  брудом  погано, а  коли тепла  - легко забирють  на себе  бруд.

 Краплини, що забрали бруд , стають сумішшю і починають хворіти.  Щоб  вибратися  їм  із суміші і оздоровитися,  необхідно пройти процес очищення.

А це  не одне випробування для кожної Краплини. Кожній  Краплині треба пройти  через гвинт-насос або помпу,  коловорот-водограй   та  щонайменше три камери- фільтри.

 Це випробування є непростим. І тільки та Краплина,  яка  подолає такі випробування, оздоровиться та стане знову  легенькою  і прозорою, веселою і грайливою!

 А ще ми дізналися що такий процес є досить дорогим. Люди не  завжди  поспішають допомагати  його   здійснювати .  Швидше  його  здійснюють  розумні машини -роботи.

 НАША МОДЕЛЬ

Рішення , яке ми придумали для покрашення шляху води.    

Кожного разу після прибирання люди мають  здійснювати очистку води.   

Для цього ми придумали  колектор-водоочисник. І зараз  створюємо   його ЛЕГО –модель – робота, щоб допомагав  Краплинам вибиратися  із сумішей,  а людям очищати воду.

 Нам   це подобається!     Ми   весело проводимо час разом!

МИ- команда  !  Ми всі  -  друзі!  Ми виконуємо свою роботу.

Наш тренер і наставник допомагає нам вчитися.

Але ми самостійно знаходимо відповіді на поставлені запитання.

Ми ділимося  нашим досвідом  і відкриттями з іншими.

Ми ввічливі, допомагаємо один-одному, поважаємо  одне одного

і називаємо це Шляхетний Професіоналізм.

Ми всі – переможці.

Годинник

Copyright © 2024 Полонська гімназія №6 Rights Reserved.