Напередодні свята Покрови класні керівники Каневська О.П. та Лушкіна В.С. провели теле-ревю «Козацька держава – наша гордість і слава!». Учні 6, 8 класів переглянули короткометражний фільм «Козацькі байки» з метою ознайомлення з періодом козаччини; дати елементарні знання про умови життя козаків, їхні риси характеру, формувати пізнавальний інтерес, громадянську компетентність; виховувати почуття гордості за історичне минуле нашого народу, шанобливе ставлення до запорізьких козаків.
Вітаємо усіх освітян з Днем учителя. Нехай Ваше серце зустрічає кожен день з доброю надією, а душа з кожною миттю пізнає смак щастя.
Вчителі школи отримали емоційні, щирі привітання з нагоди професійного свята. Любі наші учні, дякуємо вам за це свято.
Інтерактивне заняття "Взаємодія людей і тварин"
Каневська О. П. ознайомила учнів 8 класу з історією приручення тварин; познайомила з відомими людьми, які займаються благодійністю; з тваринами-блогерами; висвітлила проблему жорстокого поводження з тваринами, причини появи безпритульних тварин; наголосила на відповідальності за жорстоке поводження з тваринами. Всі разом винайшли гуманні шляхи вирішення проблеми безпритульних тварин.
На підсумковій зустрічі тижня присвяченого100-річчю від дня народження людини, творчість якої – унікальне явище в українській і світовій педагогіці, В. О. Сухомлинського, учні переглянули фільм "Павлиський романтик"
Василь Олександрович був директором Павлиської школи, до його думок прислухалися любили його. Він не лише наш сучасник. Він прогнозував майбутнє освіти, передбачав дефіцит емоційного спілкування, занепад етичної компетентності в суспільстві, тому, очевидно, так щедро в його творах представлене емоційне, естетичне виховання.
Читацька конференція за книгою В. О. Сухомлинського "Як виховати справжню людину".
Настанови через роки. Під керівництвом Собченко К. І.
Учні познайомилися з творчим спадком великого педагога, сформували любов до батьківщини, вміння користуватися духовними багатствами, почуття людської гідності, розвинули потребу в збагачення і розвитку розуму.
Розглядаючи проблеми морального виховання звернулися до досвіду В. О. Сухомлинського